Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

vrijdag 9 juni 2017

Nieuw dekentje


Ik ben begonnen met een nieuwe deken, zoals ik al eerder had aangegeven. In deze deken combineer ik de steken/randen van de Mix 'n Match CAL 2016 en die van de Double Trouble CAL 2017.


De deken wordt voor onze schoondochter Petra en zij heeft ook de kleuren gekozen, helemaal passend in hun interieur. 
De 'grannysteek' randen in wit laat ik steeds terugkomen, omdat deze in de deken van 2016 dè rustgevende factor zijn. En ook nu pakt het weer heel goed uit. Het geeft de deken evenwicht.


Eigenlijk had ik boven dit bericht 'nieuwe dekentjes' moeten schrijven, want ik haak nòg een deken.
In een wat andere kleurencombinatie, maar met dezelfde opbouw van randen.
Maar het is een geheim project, en ook al verwacht ik niet dat de ontvangers meelezen op m'n blog...
ik doe maar even voorzichtig!


18 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel mooi uit!
    En ja, je weet maar nooit! Wel lastig hé, dat je dan iets wilt laten zien, maar 't kan nog niet!
    Groetjes en fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd leuk als je denkt ze lezen niet mee gaan ze nu kijken dus voorzichtigheid kan geen kwaad !! mooie deken ik hou er wel van om dekens te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt prachtig Elizabeth! Mooie kleuren ook. Gelukkig wordt de deken nu wel recht, dat scheelt een hoop ergernissen.
    Nog wel twee tegelijk aan het maken, moedig hoor.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is leuk een complete eigen draai aan een bestaande deken geven. ben benieuwd hoe je de deken gaat noemen? En je kan niet voorzichtig genoeg zijn met iets maken als verrassing. Ik ben ook bezig met eits maar laat het helemaal niet zien,, want soms via,via krijgen ze er dan lucht van...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, weet je waarom het zo stil is op mijn blog? Precies, ook verrassingen :-D
    Jouw deken wordt al heel mooi, lijkt me ook heel leuk om te doen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lastig is dat hè... Maar ja, het moet wel echt een verrassing blijven!

      Verwijderen
  6. Ziet er super mooi uit, wat leuk 2 deken(tje)s haken :)
    Ben je lekker bezig en je voelt niet de tijdsdruk van de Cal's
    Slim bedacht :) Leuk een verrassing, dan ga je iemand heel blij maken! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie deken en leuk om iemand te verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig en mooie kleuren ook. Je schoondochter boft maar met zo'n schoonmoeder☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, en ik kan je gerust vertellen dat ik het met m'n schoondochter heb getroffen!

      Verwijderen
  9. Prachtig en mooie kleuren ook. Je schoondochter boft maar met zo'n schoonmoeder☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dat ziet er wel heel fraai uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dat ziet er wel heel fraai uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie deken in mooie kleuren. Leuk om dat voor je schoondochter te mogen haken. Ik ben ook benieuwd naar de andere. Die krijgen we vast nog wel eens te zien toch? Hoe is het met Manon? Haar sloot avontuur al weer te boven? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent alweer een aardig stukje verder sinds vorige week. Leuk om er ook andere patronen in te zien. De kleurencombinatie vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige dek3n. De kleurencombi is ook schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtdeken in hele mooie kleurencombinering, echt mooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...