Busy Bessy Creatief

Totaal aantal pageviews

zaterdag 17 juni 2017

Vakje per week



Waar anderen trouw elke week een vakje borduren, moet ik bekennen heel erg achter te blijven.
Zelf vind ik dat niet erg. Het was ook van tevoren de bedoeling dat ik niet alle patroontjes zou gaan borduren omdat mijn lapje niet zo groot is.


Het is niet omdat ik geen hulp krijg ... Tjonge, die poezen hebben iets met borduren hoor! En als je teveel rommelt dan kun je nog een tik met een poot krijgen ook...



Oké, dan ga je toch slapen ...


Eh ..., kijk je wel een beetje uit met die nageltjes?

Ja joh, ga even lekker een tukkie doen en pianospelen op mijn werk ...
Zo noemen we dat altijd; in werkelijkheid is de poes aan het kneden en daarbij wordt mijn borduurwerk niet gespaard! 
Daar kunnen ze hier wat van hoor en dan blijft het bekje ook niet droog...
Tja, van borduren komt zo niks en dat vakje per week schiet dan ook van geen kanten op.

Volgende poging ...
Nou ja zeg!

De laatste tijd proberen we de poezen wat vaker uit de kamer te houden. We hebben een andere bank, en we willen niet dat ze daar steeds op zitten. Of zeg maar; liggen...
Er zijn genoeg andere lekkere plekjes in huis waar ze wel mogen.
En als bijkomend voordeel kan ik op deze manier ook weer ongestoord borduren!


Op dit moment ben ik iets verder dan op de foto hier boven. Toch maar eens verder gaan en wat tijd er voor uit trekken...



14 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, is best gezellig de vakjes borduren
    Fijne zondag
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je lapje wordt mooi. Toch wel gezellig met die poezen in de buurt die er lekker bij komen liggen en zich er mee bemoeien. Ziet er in elk geval knus uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die gekke poezen ook. Altijd met hun neus erbovenop. Je kunt natuurlijk ook lekker buiten borduren nu. Want het wordt toch echt mooi. Ook de kleuren passen zo mooi bij je kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja.... die poezen, ze willen altijd overal bovenop liggen wat van jou is.
    Natuurlijk ook op je schoot en dan lekker hun nagels in je benen slaan, maar een nieuwe bank.... die moet ook worden ingewijd toch?
    Mooie kleur gebruik je voor je borduurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die eigenwijze wolbolletjes, haha, altijd overal
    bij zijn en vooral niets willen missen. Wel heel gezellig
    allemaal maar wat onhandig als je lekker met borduren bezig bent.

    De kleurcombinatie is mooi van je vakjes, het is best rustgevend
    zo af en toe een vakje. Ben er zelf ook nog steeds mee bezig.

    Fijne dag morgen,
    groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vakjes, met zulke "hulp" zul je niet opschieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo herkenbaar. Het liefst overal op zitten wat jij wilt gaan doen en van geen wijken willen weten. Vandaag wordt het wel heel warm om te borduren, blijf je steeds aan de naald kleven. Fijne zondag. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er super mooi uit, ik zelf kon het nooit vol houden. Heb ooit poging gedaan voor randje per week ;) Nooit geëindigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben slecht in SAL bij houden. Maar het is wel een erg leuk borduurwerk. En je katten zijn er maar druk mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij kunt lekker een selectie maken en de allermooiste vakjes samenbrengen!
    Succes met je maffe poezels, ze zijn duidelijk fan van je werk :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het wordt wel heel mooi! En gezellig met je katten ook al is het niet altijd zo heel handig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk zeg, zo'n vakje per week. Ik heb de link even gevolgd. Erg leuk van Annelies en Simone. Ik kende hun blog nog niet. Ach je, de poezen. Ze hebben iets met alles waar jíj mee bezig bent. Zo gaat dat hier ook. En dan dat kwijlen van genot. Zo lief (bij poezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...